.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران آماده برگزاری انتخابات الكترونيكي

رئيس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: براي برگزاري انتخابات رايانه اي در استان سه هزار دستگاه رايانه، سه هزار خط تلفن، سه هزار خط اينترنت و سه هزار كار بر در نظر گرفته شده است.

جواد قناعت در جلسه ستاد انتخابات استان مازندران افزود: در استان مازندران دو هزار و 604 صندوق اخذ آرا در نظر گرفته شده است كه 40 درصد را شهري و بقيه را روستايي تشكيل مي دهند.
وي با اشاره به حساس بودن اين دوره از انتخابات مجلس در كشور اظهار داشت: پيروزي هسته‌اي اخير و گزارش تائيدي آژانش هسته‌اي ملت ايران را به حضور بيشتر در صحنه‌هاي انقلاب ترغيب كرد چرا كه جوانان ايران اسلامي در سايه تدبير و استقامت پاداش زحمات خود را دريافت كردند.
مديركل فناوري اطلاعات استانداري مازندران از پوشش كامل تمامي بخشداري‌ها، فرمانداري ها و شعبه هاي صندوق اخذ آرا به سيستم VPN وزارت كشور خبر داد و خاطر نشان كرد: اكيپ هاي مخابرات استان مازندران در حال تست كامل خطوط تلفن و اينترنت در سطح استان است.
يدالله طهماسبي با اشاره به اينكه با پشتيباني مخابراتي، جلوي قطعي تلفن و اينترنت گرفته خواهد شد اضافه كرد: تمامي بسترهاي انتخابات الكترونيكي در استان مازندران فراهم شده است.
عباد اسدي، مدير سازمان ملي جوانان مازندران نيز از آمادگي كامل اين سازمان براي برپايي برنامه‌هاي انتخاباتي در استان با همكاري صدا و سيما خبر داد و گفت: گفت‌وگوي جوان با موضوع انتخابات پيشنهاد اين سازمان است كه با همكاري تشكل هاي مردم نهاد سازمان ملي جوانان قابل برگزاري است.
معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مازندران نيز با اشاره به اينكه دشمن از ماه‌هاي گذشته براي ترويج تفكرات منفي درباره نظام با موضوع انتخابات دست به كار شده است اظهار داشت: رسانه ملي با برنامه هاي كارشناسي شده زمينه حضور مردم را در انتخابات آماده مي كند.
تقي صمدي با تاكيد بر اين نكته كه مردم مازندران به مانند انتخابات هاي گذشته با حضور خود در صحنه هاي انتخاباتي نقشه هاي دشمنان را نقش بر آب مي‌كنند خاطر نشان كرد: رسانه ملي در استان مازندران هر جا كه لازم باشد براي انتخابات پرشور وارد مي شود.





استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.